"Vele wegen leiden naar Rome" - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Tanja - WaarBenJij.nu "Vele wegen leiden naar Rome" - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Tanja - WaarBenJij.nu

"Vele wegen leiden naar Rome"

Door: Tanja Blaauw

Blijf op de hoogte en volg Tanja

04 Augustus 2015 | Nederland, Groningen

Een aantal maanden geleden ontstond het idee om te gaan wandelen naar Slovenië tot november. Het plan is nog steeds gelijk alleen het 'tot november' is veranderd in 't/m november'. Aankomende maandag vertrek ik naar Maastricht om daar te starten met de wandeling.

De wandeling kent twee gedeelten. De eerst is een wandeling van ruim 1.200 km beginent in Maastricht en eindigend op de grens tussen Frankrijk en Spanje. Eenmaal op de grens gebruik ik een andere (sneller) vervoersmiddel om in Slovenië te komen. Hier blijf ik een paar weken om Slovenië te ontdekken maar ook de landen daar omheen.

Dit is tot zover mijn plan/reis voor de komende maanden. Het begin en eind punt is duidelijk alleen de weg erna toe bepaal ik gaande weg zo ook de titel van dit verslag.

Of ik in de tussen tijd een blog schrijf over mijn belevenissen weet ik nog niet. Maar voor nu weten jullie wat ik de komende maanden ga doen.

  • 04 Augustus 2015 - 13:50

    Eltje:

    Hallo Tanja,

    Wat een onderneming!! Heel veel succes toegewenst!!

    Groetjes,

    Eltje

  • 04 Augustus 2015 - 14:02

    Philip:

    Ik ben jaloers!!! Veel plezier!

  • 04 Augustus 2015 - 14:58

    MO:

    WOW!!! I wish i could go with you...
    All the best and be safe (Y)

  • 04 Augustus 2015 - 17:56

    Anneke:

    verrassend onvoorspelbaar! Veel plezier

  • 04 Augustus 2015 - 18:24

    Henriette & Pieter:

    Tanja,

    We wensen je heel veel succes! maak mooie en zeker ook veilige wandel kilometers!!!
    Hopen dat je vind wat je zoekt.

    Succes, we zullen aan je denken!

    Groetjes,

    Hen en Piet

  • 06 Augustus 2015 - 20:23

    Annewil:

    Super tof Tanitsch! Heel veel plezier & hou je veilig. Geniet van al het moois om je heen.
    Tot over 3 maanden!
    xx

  • 08 Augustus 2015 - 12:52

    Yentl:

    Aapje, lekker beginnen met fijn eten in Maastricht om vervolgens te eindigen met de beste wijn (halfvolle glazen aapje, of heel volle glazen drinken) ter wereld in Slovenië. Puik plan! :) ga maar mooie herinneringen maken en lekker je zintuigen gebruiken! X

  • 11 Augustus 2015 - 10:54

    Ivonne:

    Heel veel succes Tanja! Geniet van alles om je heen en denk goed om jezelf!

  • 12 Augustus 2015 - 15:49

    Filip Froyen:

    ik had het geluk en de eer om één van de eerste (samen met Janine) ontmoetingen te zijn van Tanja op haar tocht door Europa. yeeeeeaaah, ikke blij !!!!
    Bedankt Tanja (en Janine) voor de leuke avond in Mesjtriech !!!
    Ik hoop dat je brandertje het volhoudt en dat je wat hebt aan mijn spulletjes.
    Veel succes en tot ooit.......

  • 15 Augustus 2015 - 17:02

    Bram En Bep:

    Heel veel plezier en succes op deze tocht. Wel heelhuids terug.

  • 18 Augustus 2015 - 13:49

    Henk:

    Ha Tanja, ik dacht dat je ging wandelen maar zie alleen maar stappen, hoe zit dat nu??
    Succes verder
    Henk

  • 01 September 2015 - 10:05

    Nel Barendregt:

    Erg leuk om je zojuist op de akkers net buiten Saugy ontmoet te hebben, Tanja!
    Schitterend plan in het verschiet. Geniet van elke etappe, elke stap, ook al is het wel es even zwaar. Hele goeie trip gewenst!! Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Tanja

Inmiddels ben ik in Zweden, Duitsland, Frankrijk (Parijs), Egypte (Honduras), Zwitserland (Sierre), België, Engeland (Londen) en in Noorwegen (Bergen) geweest.

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 864
Totaal aantal bezoekers 31884

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2015 - 30 November 2015

Wandeltocht Europa

26 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Annecy

28 Augustus 2013 - 01 Februari 2014

Stage lopen in Zuid Afrika

02 Mei 2011 - 30 Mei 2011

Vrijwilligerswerk in Kenia

Landen bezocht: